Świętuj z nami 30-lecie marki Cleanic! Edycja limitowana opakowań Cleanic Pure Effect.

Świętuj z nami 30-lecie marki Cleanic! Edycja limitowana opakowań Cleanic Pure Effect.

 Od początku listopada w szerokiej sprzedaży dostępne są płatki kosmetyczne i patyczki higieniczne Cleanic Pure Effect w limitowanych opakowaniach z grafiką wyłonioną w konkursie ogłoszonym z okazji 30-lecia marki.

 Marka Cleanic uczciła trzy dekady dbania o zdrową i zadbaną skórę Polek. Z okazji 30-lecia swojej działalności zrealizowała konkurs pod hasłem: "Piękna historia kobiecości". Przed twórcami w dziedzinie szeroko rozumianej grafiki i projektowania postawiono zadanie stworzenia jubileuszowych projektów: grafiki na opakowanie płatków Cleanic Pure Effect 120 i plakatu. Aspirujący twórcy przesłali niemal 500 interpretacji wskazanego tematu.

 Zwycięski projekt autorstwa Pauliny Skowron wyłoniło jury,  któremu przewodniczyła Lena Pianovska, Członek Zarządu Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej. Zasiedli w nim także m.in. Karolina Pawelczyk, jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich ilustratorek oraz prof. Ksawery Piwocki, były rektor warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych i niekwestionowany autorytet w obszarze grafiki i polskiego designu. Partnerami konkursu byli: warszawska Akademia Sztuk Pięknych, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej i agencja ilustratorów MAD Illustrators.

 Grafika i kolorystyka edycji limitowanej opakowań Cleanic Pure Effect idealnie oddaje ducha filozofii naszej marki – zdrowa i zadbana skóra wymaga codziennego oczyszczania i pielęgnacji, która jest skuteczna, a zarazem delikatna.