Wyróżnienia

Chusteczki do higieny intymnej Cleanic wyróżnione w konkursie Super Produkt 2016 Świat Kobiety.

Jest to już dziesiąta edycja konkursu, którego celem jest promowanie i rekomendowanie czytelniczkom najlepszych produktów. Tegoroczne jury oceniało produkty w ośmiu kategoriach.

Chusteczki do demakijażu Cleanic Professional Anti-Age docenione przez ekspertów!

Marka Cleanic już po raz kolejny otrzymała nagrodę Best Beauty Buys, przyznawaną przez kobiecy miesięcznik „InStyle”. Chusteczki do demakijażu Cleanic Professional Anti-Age zdobyły wyróżnienie w konkursie magazynu „InStyle” oraz uzyskały tytuł „Laureat InStyle Best Beauty Buys 2016” w kategorii cera dojrzała – produkt w dobrej cenie. Idealne na wakacje, basen i siłownię. Skutecznie usuwają makijaż a jednocześnie są delikatne dla skóry i pielęgnują ją.

CHUSTECZKI DO DEMAKIJAŻU CLEANIC OCZYSZCZENIE I NAWILŻENIE WYRÓŻNIONE W PLEBISCYCIE GLAMMIES 2016!

Redakcja magazynu Glamour już po raz drugi przeprowadziła plebiscyt urodowy Glammies 2016. W ramach konkursu wybranych zostało 37 laureatów, w dwudziestu różnych kategoriach.

Zmywacz Cleanic został nagrodzony w konkursie Best Beauty Buys prestiżowego magazynu InStyle!

W 2015 roku redakcja magazynu InStyle już po raz ósmy przeprowadziła konkurs Best Beauty Buys. W ramach konkursu zespół redakcyjny wraz z gronem ekspertów z dziedziny kosmetyki i pielęgnacji urody przetestował ponad 2 tysiące kosmetyków oraz akcesoriów do pielęgnacji urody. Spośród testowanych produktów eksperci wyłonili 288 absolutnie najlepszych.

Marka Cleanic ponownie otrzymała tytuł Superbrands

Tytuł został przyznany przez organizację The Superbrands Ltd., która działa obecnie w 87 krajach i co roku wyłania najsilniejsze marki konsumenckie funkcjonujące na lokalnych rynkach.

Superbrands dla marki Cleanic

W tym roku już po raz ósmy w Polsce międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd., działająca obecnie w 87 krajach, wyłoniła najsilniejsze marki konsumenckie obecne na polskim rynku.

Srebrny tytuł Perły Rynku FMCG 2013 dla chusteczek do higieny intymnej z ekstraktem z płatków róży!

Badanie „Perły Rynku FMCG” od siedmiu lat wskazuje najlepsze nowości rynkowe. Unikatową cechą konkursu jest to, że głosują w nim detaliści, ludzie na co dzień pracujący za sklepową półką, najlepiej znający zapotrzebowanie konsumentów. Dzięki temu wynik głosowania odzwierciedla, które produkty cieszą się najlepszą jakością w stosunku do ceny i są najchętniej wybierane przez klientów. Badanie zbudowało swój prestiż na pełnym obiektywizmie danych - każda ankieta wypełniona przez właścicieli i kierowników sklepów, trafia bezpośrednio do instytutu GfK Polonia, który przeprowadza badanie.

Najlepszy produkt - Wybór Konsumentów 2013 – srebrny i brązowy medal dla Cleanic

W styczniu 2013 roku dwie nowości Cleanic: Odświeżające chusteczki do higieny intymnej z ekstraktem z płatków róży i Chusteczki do demakijażu Professional Anti Age 35+ zdobyły srebrny i brązowy medal w ogólnopolskim badaniu konsumenckim "Najlepszy produkt - Wybór Konsumentów 2013".

Tytuł Kosmetyk Wszech Czasów dla chusteczek Cleanic Intimate z wyciągiem z rumianku!

Już trzeci raz Wizaż.pl przyznał tytuły Kosmetyk Wszech Czasów! Wyboru jak zwykle dokonały użytkowniczki portalu, rzetelnie recenzując kosmetyki i przyznając im oceny. Warto podkreślić, że Kosmetyk Wszech Czasów to jedyna nagroda, przyznawana przez jury w postaci blisko 50 tysięcy użytkowniczek.

Kolejny SUPERPRODUKT 2007 - dla linii Cleanic Intimate

Gama produktów do higieny intymnej Cleanic Intimate została w styczniu nagrodzona prestiżową statuetką SUPERPRODUKT 2007 Świata Kobiety. Mleczne emulsje i chusteczki do higieny intymnej zwyciężyły w kategorii Artykuły higieniczne, pokonując siedemnastu innych kandydatów. Linia zyskała uznanie jury za „kompleksową pielęgnację, jaką zapewnia każdej kobiecie”.

Emulsje Cleanic Intimate nagrodzone w konkursie Perły Rynku FMCG 2010

Mleczne emulsje Cleanic Intimate otrzymały wyróżnienie w kategorii "Artykuły higieniczne dla kobiet" w prestiżowym konkursie Perły Rynku FMCG magazynu Wiadomości Handlowe.

Płatki Cleanic ulubionymi płatkami Polek!

Płatki kosmetyczne Cleanic są ulubioną marką Polek – według tegorocznych badań Kosmetyczka Polki najwięcej kobiet wytypowało właśnie nasze płatki jako swoje ulubione. Gorąco dziękujemy za okazane nam zaufanie. Jest ono dla nas powodem do dumy, ale także motywacją do nieustannego udoskonalania naszych produktów.

Nagrody Superprodukt 2007

W styczniu 2008 r. w konkursie SUPERPRODUKT 2007 organizowanym przez magazyn Mam Dziecko zwyciężyły aż trzy produkty naszej firmy. Statuetkę w kategorii Kosmetyki dla mam – podkategoria Kosmetyki pielęgnacyjne – otrzymały nawilżane płatki do demakijażu Cleanic i chusteczki do peelingu Cleanic Clean O"Peel. Laureatem w kategorii Akcesoria dla dzieci i rodziców – podkategoria Chusteczki – zostały chusteczki do pielęgnacji skóry dziecka Cleanic Dzidziuś.

Nagroda SUPERPRODUKT 2006 - Chusteczki do higieny intymnej Cleanic Intimate

Chusteczki zostały uznane za najlepszy kosmetyk do higieny intymnej dla mam przez specjalistów z Instytutu Matki i Dziecka, Centrum Zdrowia Dziecka oraz rodziców.

Producentem marki Cleanic
jest Harper Hygienics

relacje inwestorskie
znajdują się na stronie
www.harperhygienics.pl

regulamin

zapisz się do newslettera
napisz do nas

podziel się na facebooku